Naroči svojo skodelico

4 naravne in hitre metode za zmanjšanje menstrualnih bolečin

 

 

V času menstruacije se ženske srečujemo z bolečino v predelu jajčnikov ali križa, niha nam razpoloženje, smo utrujene, počutimo se napihnjene…zato tudi nekatere ženske posežejo po različnih zdravilih za lajšanje bolečin, nekatere pa se odločijo tudi za jemanje kontracepcijskih tabletk.

 

t__averkir

 

 

1. Uporabi termofor ali toplo odejo

Na boleč predel položi termofor in bolečine bodo znatno manjše.

 

2. Pij veliko navadne vode

V času menstruacije je priporočljivo, da se pije veliko vode. Če bo tvoje telo dehidrirano, boš imela močnejše krče. Uživajte živila, ki vsebujejo vodo, npr. kumare, zelenolistno zelenjavo (vsebujejo železo, ki ga izgubljamo v času mesečne krvavitve), jagode, maline, borovnice, lubenico…

 

3. Pazi na prehrano

V času menstruacije se nam poveča apetit in zato jejte sadje in zelenjavo, katera vam daje zadostno mero vitaminov, izogibajte se sladkim pijačam, sladkorju, mastni ter slani hrani, saj povzročajo napihnjenost in zadržujejo vodo v telesu.

 

4. Zmerno telovadi

Sprehod ali joga med menstruacijo blagodejno učinkujeta na vaše telo. Vadba poveča cirkulacijo krvi po vašem telesu, sproži lažje drobljenje podloge maternice, kar posledično zmanjšuje boleče krče.