Naroči svojo skodelico

ALI JE TELOVADBA MED MENSTRUACIJO NEVARNA?

Mnogi so prepričani, da vadba in vaše mesečno perilo ne gresta skupaj. Najpogostejši nasveti, da se izognite vadbi med menstruacijo, prihajajo predvsem s strani starejše populacije…

Mnogi trenerji lokalnih telovadnic, aerobike in podobnih vadb za krepitev telesa, opozarjajo, da ženske v prvih treh dnevih menstruacije naj ne bi izvajale nobenih telesnih aktivnosti, saj naj bi bile v tem času nagnjene k raznim poškodbam… Pa vendar le ni tako… 🙂

Pomembno je in si zapomnite, da trenirajte s tempom, ki vam je v tistih dneh sprejemljiv, manj intenziven oziroma do te mere, da je vaše počutje še dobro! Tako boste enako zadovoljne z vadbo in brez občutka, da ste izgubile dneve vašega treninga. Trening med menstruacijo, ravno nasprotno, dobro, blagodejno učinkuje na vaše telo, zato ni nobenega znanstvenega ali zdravstvenega razloga, da bi se vadbi izognili…

images9K57952H

 

Trening oziroma vadba poveča cirkulacijo krvi po vašem telesu, sproži lažje drobljenje podloge maternice, kar posledično zmanjšuje boleče krče. Zato je vadba čez ves čas vaše menstruacije varna in priporočljiva, le v zmernejši obliki. Z vadbo v vašem menstrualnem ciklusu, sprožite tudi val endorfinov v vašem telesu, hormonov sreče oziroma dobrega počutja, ki lajšajo neprijetne bolečine krčev.

Menstruacija pravijo, da je zadnji tabu v svetu športa… Menstruacija še vedno ostaja tabu za medije…, pri vprašanju, ko tudi športnice utihnejo… Ampak kakorkoli že, časi se spreminjajo in če morda še ne veste : TUDI ŠPORTNICE IMAJO MENSTRUACIJO !!!  😉